HTML

a Telepi Tróger naplója

Ez a blog elsősorban a nagy semmiről szól. Tálalom a véleményem a történésekről a saját szubjektív véleményem szerint. De olvassatok bele nem lövök le semmit mert mint tudjátok a türelem tornaterem... U.I.: Megjegyezném, hogy az írásaim eltulajdonítása bármilyen formában, forrás és szerző megjelölése nélkül, törvény elleni bűncselekmény. Ha ilyet akarnál tenni, ne adj isten meg is teszed, remélem a kannibálok mondják rád, hogy finom ember voltál.

Friss topikok

  • Luminie: meghaltam :D abba ne merd hagyni a blogolást :D (2012.02.04. 19:55) A bableves incidens
  • a telepi tróger: @TommyNagz: Minden ilyen ismerősömben a kiaknázatlan trollkodási lehetőséget látom:D (2012.01.27. 07:01) Trolling in the deep
  • szalamander60: Akkor megvan életed feladata /na nem az érettségire céloztam/! Asszem, mindenkinek van ilyen, csak... (2012.01.09. 22:57) Itt vagyok nem kell fosni
  • szalamander60: Szép kezdés! Kíváncsian várom a folytatást! :) (2012.01.05. 01:54) Apa kezdőődik!!

Címkék

Archívum

Trolling in the deep

2012.01.26. 04:06 a telepi tróger

trolling in the deep.JPG2.JPG

troll.bmp

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://telepitroger.blog.hu/api/trackback/id/tr223804273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TommyNagz 2012.01.26. 11:03:51

Ugyan mondd már meg nekem, hogy ilyen szefós "Renikék" miért ismerőseid? :D Én is úgy voltam vele, hogy röhögni jó rajta, de egy idő után már inkább fájt, úgyhogy rövid úton megszabadultam az ilyenektől. :D

barbiczgorbara 2012.01.26. 13:18:23

Ez az első annyira tetszik, hogy nem bírom abbahagyni a röhögést :D

a telepi tróger 2012.01.27. 07:01:00

@TommyNagz: Minden ilyen ismerősömben a kiaknázatlan trollkodási lehetőséget látom:D
süti beállítások módosítása